Stránky

CO, JAK, PROČ se zakladatelkou BOHEMIC Magdalénou Drsovou

Loni na podzim vznikla virtuální nákupní galerie, která realizuje sny náročným zákazníkům. I přes krátkou historii si ji stihlo zamilovat spoustu milovníků originální módy a designu. Bohemic totiž plní jejich touhu kreativně vypadat i bydlet. A taky být trendy. Všechny kousky pochází z posledních kolekcí světových značek jako je třeba Wildfox, American Apparel nebo May28th.
Rolákové šaty Wildfox, www.bohemic.com
Východ slunce, nekonečné líbání, sbírání borůvek a dalších 27 šťastných věcí na tílku od Wildfox, www.bohemic.com

Hodinky kanadsko-lotyšské značky May28th. Ty leopardí musí mít!.) FB Bohemic 
A teď něco na léto. Pandí plavky jsou super cool! FB Bohemic
České značky zatím zastupují jen šperky Antipearle, které jejich autorka Markéta Dlouhá Márová definuje "někde mezi punkem a luxusem", a vonné svíčky Meadows. S online prodejem věcí od domácích tvůrců je totiž trochu problém. Za chvilku vám to vysvětlí spoluzakladatelka Bohemic Group Magadaléna Drsová, která ještě loni působila na pozici marketingové ředitelky značky H&M pro střední Evropu. Nejdřív se ale dozvíte, co ji ve světě módy a designu aktuálně oslovuje:

CO Vás v oblasti módy a designu v poslední době nejvíc zaujalo?

Zajímá a baví mě čím dál víc propojovat módu s designem, drahé a okázalé s levným a vtipným... Vznikají pak úplně nové a překvapivé symbiózy. Velkou inspirací je pro mě naše nová spolupráce s Dream House Living Concept Store interiérové designérky Biljany Lazović, kde jsme pro Bohemic uspořádali první pop-up showroom. A chystáme další projekty! 

JAK náročné bylo rozhodování opustit pozici mluvčí značky H&M a rozjet vlastní byznys?

Rozhodnutí bylo pečlivě uvážené, už dlouho jsem přemýšlela o vlastním byznysu a vytipovávala si značky, se kterými bych chtěla spolupracovat. Když jsem našla toho správného obchodního partnera Honzu Dmitrijeva, se kterým sdílíme stejnou vizi, a pracovně se výborně doplňujeme, bylo rozhodnuto. Po létech cestování po pěti zemích, které jsem měla v H&M na starost jako manažerka marketingu, jsem začala pracovat pro svou firmu - a nejdřív ze všeho jsem se zase vydala na cesty - do Paříže, Berlína, Londýna... Spolupráce se podle mě totiž nejlépe navazuje osobně a já si ta setkání navíc užívám, energii beru z interakcí s lidmi kolem sebe. Čím zajímavější, tím lepší. 

PROČ internetová nákupní galerie Bohemic nemá v portfoliu více českých značek?


Název Bohemic sice odkazuje k českému původu, ale pro nás spíš vyjadřuje náš pohled na svět - bohémství ve smyslu lásky ke krásným věcem, přístupu s nadhledem, radosti ze života... 
Rádi bychom spolupracovali s více českými návrháři a pracujeme na tom. Bohužel se až příliš často setkáváme s tím, že vyrábějí pouze na zakázku. My ale potřebujeme nabízet zboží, které je skladem a k okamžitému doručení, v tomhle je internetové obchodování neúprosné. Myslím si nicméně, že jsme na dobré cestě k tomu, najít ten správný model spolupráce. Držte nám palce. 

7 komentářů

  1. Ta pandí prdelka je dokonalá,
    hned jdu klikat, jestli mají i s hlavou kodiaka - pro mě ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Pro Tebe se bude hodit ta divoká kočka, uvidíš.)

      Vymazat
  2. Už jsem měla absťák. Co, jak, proč?....nejlepší rubrika na světě :) :*

    OdpovědětVymazat
  3. Iri, skvělý příspěvek, zase jsem o pár značek chytřejší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jani. Značkovou osvětu dělám moc ráda.)

      Vymazat
  4. Tak ty pandí plavky (respektive spodní díl) je snad to nejoriginálnější co jsem kdy viděla. Naprostá dokonalost :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Těším se vaše názory, postřehy a připomínky, které mě motivují psát dál:)