Když jsem v ekonomické redakci psala o bankách a kurzu koruny, snila jsem o tom, že jednou budu dělat práci, která mě opravdu baví. Krátce potom, co se tahle představala stala skutečností, se ale ukázalo, že i se zábavou je spojená tvrdá práce. Když se zkrátka dělá něco pořádně, tak to většinou bolí. Někdy víc, někdy míň. Příkladem jsou kolekce pro Dejmidarek.cz. Koho by to nebavilo že?.) Jenže... Nejdřív je potřeba vytipovat ty správné osobnosti. Musí zaujmout. Pobavit. A hlavně inspirovat. A taky musí mít na vytvoření kolekce čas. Když si vyměníme ten správný počet mailů (výjimkou není ani číslo vyšší než 20), začíná realizace. Postahovat fotky, doplnit odkazy a někdy taky vymyslet popisky. To celé harmonicky seřadit a pak přichází to nejhorší - sepsat úvod. Někdy je to hned, jindy se s tím pěkně dlouho trápím. Omezený počet slov bývá často tím největším nepřítelem. Možná by se hodilo, kdybych s některými autory zároveň pořizovala rozhovor na náš blog (ten má mimochodem díky úžasné Klárce z designinwhite nový design - mrkněte). No ale proč to celé píšu. Protože ten pocit, kdy je kolekce hotová a její autoři spokojení, je prostě super.) Někdy se doslova kochám, jak se to celé povedlo. Třeba teď u kolekce Pavlíny Louženské - marketingové ředitelky ZOOTu, která má prostě přehled. V autorské módě a ve všem, co s ní souvisí. A na její skvělé kolekci je to znát.
Kolekce Pavlíny Louženské |
Pavlína poskládala skvělou kolekci =), přijde mi, že vlastně cokoliv, na co sáhne, tak se jí daří, dělá to totiž srdcem!
OdpovědětVymazatMichael
www.ontheleaf.net
No, spíš hodně dobře ví, co dělá a o čem mluví.)) Každopádně je skvělá.
Vymazat